пʼятницю, 31 серпня 2012 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Під час роботи в парах я обговорювала різні стратегії та засоби оцінювання. Створила презентацію основних ідей навчальної теми, переглянула план навчальної теми та внесла до нього зміни. Переглянула цілі та види проектного оцінювання. Цей модуль допоміг мені відповісти на питання:
Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів.
Як спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту. Я зрозуміла, що оцінювання навчальних проектів має:

здійснюватися протягом всього навчального процесу;

оцінювати важливі цілі проекту; 

залучати учнів до процесу оцінювання та самооцінювання;

використовувати різні стратегії при оцінюванні.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме суть ключового, тематичного та змістовного питання. А також розглянула  ті навідні словосполучення, які дають змогу правильно сформувати їх. Зрозуміла, що саме запитання сприяло роботі та вказувало мету діяльності учнів.

пʼятницю, 17 серпня 2012 р.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме

  • Учні навчаться виявляти проблеми,їх формулювати та вирішувати.
  • Розвивати адаптованість та відповідальність учнів.
  • Спрямованість у навчанні учнів.
  • Інформаційні навички та медіаграмотність.
  • Комунікативні навички.
  • Міжособистісна та групова діяльність.
  • Творчість та інтелектуальна допитливість.
  • Критичне та системне мислення.
  • Соціальна відповідальність.  

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме зареєструватися на відповідних сайтах та створити власний блог.