пʼятницю, 31 серпня 2012 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Під час роботи в парах я обговорювала різні стратегії та засоби оцінювання. Створила презентацію основних ідей навчальної теми, переглянула план навчальної теми та внесла до нього зміни. Переглянула цілі та види проектного оцінювання. Цей модуль допоміг мені відповісти на питання:
Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів.
Як спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту. Я зрозуміла, що оцінювання навчальних проектів має:

здійснюватися протягом всього навчального процесу;

оцінювати важливі цілі проекту; 

залучати учнів до процесу оцінювання та самооцінювання;

використовувати різні стратегії при оцінюванні.

Немає коментарів:

Дописати коментар